Jorda rundt oktober 2011 - mars 2012 / Weltreise Oktober 2011 - März 2012


Vi er en familie på fem, som reiser jorda rundt fra oktober 2011 til mars 2012 og med hjelp av denne bloggen vil vi dele opplevelser med venner og familie. Siden vi er flere som skriver innlegg, står navnet til "skribenten" angitt i overskrifta.



Our family of five travelled around the world from October 2011 to March 2012 and in order to be able to share our experiences with family and friends we established this blog. Since we are several "authors" the posts start with a name and are labeled.









Thursday, January 5, 2012

Niklas: Uke 10 / Woche 10

Vi så 2 isbreer. Senere var vi i en labyrint. Der var det mange vanskelige veier. Etterpå tok vi dette bilde og huset var festet på en stang langt nede i jorden og vi sto sånn at det så ut som om vi holdt huset.

Wir sahen 2 Gletscher. Später waren wir in einem Labyrinth. Dort gab es viele schwierige Wege. Danach machten wir diese Photo und das Haus war an einer Stange im Boden festgemacht und wir standen so, dass es aussah, als würden wir das Haus halten.



4 comments:

  1. Godt nytt år Niklas!
    Du ser veldig sterk ut på bildet der du løfter huset!
    Vi synes det er rart at du har hatt en veldig annerledes jul og nyttår enn vi her i Trondheim. Fikk du julegaver?
    Her er det masse snø akkurat nå. Det er rart at du går i shorts og vi går med vinterklær, men du er jo helt på den andre siden av jordkloden.
    Hva skal du gjøre på bursdagen din? Du har jo bursdag snart.
    Vi savner deg masse og vi gleder oss til å leke mye med deg når du kommer tilbake.
    Ha det fint!
    Hilsen alle i 1B

    ReplyDelete
  2. Wow Niklas und Lisa seid ihr stark!! Das ist ein ganz tolles Bild (made by Mama oder Papa?).
    Wir freuen uns, daß es euch allen gutgeht und
    ihr viel Spaß habt. Grüsse an alle, Oma und Opa
    aus Mainz.

    ReplyDelete
  3. Frage an Lisa und Niklas:
    Welchen Kiwi-Zaubertrunk habt ihr denn getrunken, dass man danach sogar Häuser stemmen kann? Denn von Spinat kann so eine Kraft nicht kommen.
    Schön, dass Mama und Papa mit euch so schöne Spielplätze aufsuchen. Es müssen ja nicht immer Berge und Gletscher sein!
    Euch 3 Abenteurern alles Gute und noch schöne Tage auf NS. Euch allen Dreien einen dicken Kuss !!!
    In Liebe Opi und Omi

    ReplyDelete
  4. Hei alle dere i 1B!
    Jeg savner alle dere og ble så glad når jeg så innlegget! For å svare på julegave-spørsmålet: Vi fikk 500 kr hver for å kjøpe ting vi liker på reisen. Jeg leter etter et Maori-symbol, som jeg kan vise dere når jeg kommer tilbake.
    På bursdagen min er jeg i Australia (Perth) men jeg vet ikke enda hva jeg skal gjøre.
    Hilsen Niklas

    ReplyDelete