Jorda rundt oktober 2011 - mars 2012 / Weltreise Oktober 2011 - März 2012


Vi er en familie på fem, som reiser jorda rundt fra oktober 2011 til mars 2012 og med hjelp av denne bloggen vil vi dele opplevelser med venner og familie. Siden vi er flere som skriver innlegg, står navnet til "skribenten" angitt i overskrifta.



Our family of five travelled around the world from October 2011 to March 2012 and in order to be able to share our experiences with family and friends we established this blog. Since we are several "authors" the posts start with a name and are labeled.









Saturday, January 14, 2012

Niklas: uke 12 / Woche 12

Jeg og Henri på båten
 Niklas hopper fra en båt for første gang
Nå er jeg i Sydney hos en familie. I går var vi på en båt og kjørte til to strender. På den første stranden hoppet jeg og Henri fra båten. Ved første forsøket slo jeg hodet mitt men på andre forsøket klarte jeg det!

Niklas springt zum ersten Mal von einem Boot 
Jetzt bin ich in Sydney bei einer Familie. Gestern waren wir auf einem Boot und fuhren zu zwei Stränden. Beim ersten Strand sind Henri und ich vom Boot gesprungen. Beim ersten Versuch habe ich mir den Kopf angehauen, aber beim nächsten Versuch habe ich es geschafft!
Kylie lar meg styre båten!

1 comment:

  1. Toll Niklas, Du bist ja ein richtiger Schiff-
    fahrtskapitän. Die Beule am Kopf heilt wieder.
    Das macht nur stark!! Grüße an alle,
    Oma und Opa aus Mainz

    ReplyDelete