Jorda rundt oktober 2011 - mars 2012 / Weltreise Oktober 2011 - März 2012


Vi er en familie på fem, som reiser jorda rundt fra oktober 2011 til mars 2012 og med hjelp av denne bloggen vil vi dele opplevelser med venner og familie. Siden vi er flere som skriver innlegg, står navnet til "skribenten" angitt i overskrifta.



Our family of five travelled around the world from October 2011 to March 2012 and in order to be able to share our experiences with family and friends we established this blog. Since we are several "authors" the posts start with a name and are labeled.









Friday, November 11, 2011

Lisa: I snøen / Im Schnee

Her i Arizona er det snø. Vi gikk til et utsiktspunkt for å se litt på Grand Canyon. Etterpå skulle vi gå tilbake, men Pappa og jeg gikk en tur til. De andre var bare sultne de. Det var så fint der vi gikk og det var mange istapper på trærne. Jeg spiste en og en om gangen. De var veldig gode. Så fant Pappa en veldig stor istapp, som jeg trodde jeg skulle få, men så spiste han den selv! Jeg savner vennene mine veldig og syns det er veldig fint at dere ser inn i bloggen! 
Hier in Arizona liegt Schnee. Wir gingen zu einem Aussichtspunkt, um in den Grand Canyon zu gucken. Anschliessend sollten wir eigentlich zurück gehen, doch Papa und ich gingen alleine noch ein bisschen weiter. Es war wunderschön da und an den Bäumen hingen viele Eiszapfen. Ich ass einen nach dem anderen. Die waren echt gut. Als Papa einen sehr grossen fand, dachte ich, ich würde den auch kriegen, aber den ass er selber! 
Ich vermisse meine Freunde sehr und finde es toll, dass ihr in den Blog seht!


No comments:

Post a Comment